سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پانل های فومیزه PVC

 

پانل های فومیزه پی وی سی از یکی از با ارزش ترین مواد شیمیایی ساخته شده اند. صفحات فومیزه شده به دلیل تاثیر کم روی محیط زیست بسیار محبوب شده اند و مضر نیستند. آنها مواد اسیدی و شیمیایی هستند و توسط اشعه ماوراء بنفش مورد حمله قرار نمی گیرند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن پانل های فومیزه شکل و برش آنها را بسیار آسان می کند.

 

PVC    یک ماده سفید است که به شکل پودر ساخته می شود. سبک و بادوام است و هزینه آن بسیار کم است. کار با آن آسان است و جایگزین مناسبی برای بسیاری از مصالح ساختمانی مانند سرامیک ، فلز ، چوب ، بتن و لاستیک است. .هستند.

 

 

 

پانل های فومیزه PVC

 

به طور کلی ، فومیزه به عنوان جایگزینی برای مصالح ساختمانی مانند چوب و سنگ بر اساس این واقعیت است که PVC در صنعت بسیار گران است و مونتاژ آن بسیار آسان است. در کشورهای صنعتی ، 70 درصد ساختمانهای جهان از ورق فلز ساخته شده اند. PVC فومیزه شده استفاده می شود.

 

 

 

 

با این حال، بسیاری از منابع ادعا می کنند که تولید PVC می تواند اثرات منفی بر محیط زیست و سلامت انسان داشته باشد. آنچه ما فکر می کنیم این است که فومیزه پی وی سی ذاتا قابل بازیافت است. با بازیافت این فومیزه، هیچ گونه باقیمانده و یا در طبیعت باقی نمی ماند و ساخت پروژه را در بسیاری از سازه ها تسهیل می کند.

 

ویژگی‌های ورق PVC فومیزه

 

ویژگی‌های ورق فومیزه پی وی سی عبارتند از : وزن بسیار کم، انعطاف پذیری، مقاوم در برابر خوردگی، مقاوم در برابر مواد شیمیایی، مقاوم در برابر ترک خوردگی، جلوگیری از تغییر شکل، مقاومت در برابر حشرات، مقاومت در برابر عایق صدا، مقاومت بالا سطح سخت ، تمیز کردن سطوح آسان ، تمیز کردن و نگهداری آسان

 

مزایای ورق فومیزه PVC

 

مزایای های پانل های پی وی سی عبارتند از:

قابلیت چاپ با رنگ مخصوص، ابزارهای حفاری عالی ، پیچ آسان.

 

 

ماده اصلی فومیزه پی وی سی به گونه ای طراحی شده است که می تواند انتخاب مناسبی به جای چوب، ام دی اف، فلزات و کامپوزیت ها باشد. علاوه بر این، تولید و ساخت آن سهم قابل توجهی در اقتصاد کشور و صادرات به خارج از کشور دارد. این ماده با دست ساخته می شود. برای حفاظت از محیط زیست طراحی شده است و کاربردهای آن بازار گسترده ای را در صنعت دکوراسیون پوشش می دهد. یکی از متداول ترین ورق های پی وی سی فومیزه، ورق های برجسته یا برجسته می باشد که ماندگاری آن باعث شده تا در صنعت دکوراسیون داخلی کاربردهای زیادی داشته باشد.

 

 

 

 

 

کابرد فومیزه PVC در آشپزخانه

 

کابینت آشپزخانه یکی از مهمترین وسایل خانوارهای ایرانی است. بنابراین ، از نظر زیبایی شناسی و عملکرد مهم آنها ، باید طوری طراحی شوند که مراقبت از آنها آسان باشد. کابینت آشپزخانه باید جلو باشد تا حشرات و سموم دفع نشوند. وقتی صحبت از طراحی مبلمان آشپزخانه و جلوگیری از ورود حشرات به میان می آید ، طراحان داخلی پانل های PVC را در اولویت قرار می دهند.

 

 

کابرد فومیزه PVC در استخر

 

یکی از دغدغه های اصلی دارندگان پارک آبی و استخر شن ، تجمع رطوبت در این اتاق ها و از بین رفتن کابینت ها و کابینت هایی است که در این محیط ها استفاده می شود. معمولاً قفسه ها و کابینت هایی که در آنجا استفاده می شوند بسیار کوتاه هستند و توسط تپه ها آسیب می بینند. رطوبت ورق های پی وی سی فومیزه شده یکی از مواردی است که صاحبان خانه هنگام سفر به پارک های آبی و سالن های بدنسازی به آن علاقه دارند. شما سالها کار کردید. این خاصیت به دلیل نفوذ ناپذیری فیلم است. PVC علاوه بر زندگی ، زیبایی زیادی به باشگاه ورزشی می بخشد.

 

 

 ورق فومیزه ضد آب و ضد آتش

 

کابرد فومیزه PVC در ساخت کانکس

 

در ساختمانهای پیش ساخته ، از صفحه PVC فومیزه شده به عنوان نمای بیرونی و داخلی ساختمان استفاده می شود. پانل های فومیزه پی وی سی به دلیل عایق صوتی بهترین انتخاب برای استفاده در ساختمانهای امنیتی و ساختمانهای مسکونی هستند.

 

کابرد فومیزه PVC در مبلمان

 

از آنجایی که پانل های پی وی سی فومیزه جایگزین خوبی برای چوب هستند، بنابراین در ساخت مبلمان برای تزئین حمام، حمام و آشپزخانه استفاده می شود. خواص ضد آب بودن پانل های PVC فومیزه شده دلیل دیگری برای استفاده از پانل های PVC فومیزه شده در اتصالات داخلی است.